2016. március 29., kedd

Szeptemberi Dm kedvence csomag*



Most elöszőr sikerült bekerülnöm az 1000 szerencsések közé. Úgy örültem neki. :) Mint aki még nem ismerné.
Egy kicsit kevésnek találom ezt a 6 darab terméket.

Kezdjük a dobozzal: 





Nekem ez eddig nagyon tetszik. Nagyon szép csomagolást kapot.
Fehér alapon zöld és lila árnyalatokkal virágok, madarak és levelek. Kicsit olyan tavaszias hangulatú. Nagyon aranyos. Talán a fehér alap helyett lehetne valami színes, ami kevésbé koszolódik. A dobozban pedig egy  lila doboz található, ami nekem nagyon tetszik. Ez a kedvenc színem ;)




A termékek:
-Balea ajakápoló olaj roll-on kókusz illattal 799,-
-Helia-D Regenero hajvégápoló szérum: 1 999,-
-Alverde multi korrektor púder. 1 999,-
-Zendium Complete Protection fogkrém: 1 199,-
-Balea "Red Love" tusfürdő kókusz és barack illattal: 499,-
-Neutrogena Norvég formula Visibly Renew kézkrém:1 299,-
Az ára összesen 7794 Ft.






Összességében ez a csomag annyira nem nyerte el a tetszésem.
Ami legjobban tetszik az a tusfürdő, kellemes barackos illata van és jól néz ki a piros színe. :D  Aztán a fogkrém oké, mindenki használja, bár ezt a márkát nem ismerem. A Helia-D termékeket már úgyis ki akartam próbálni, így elkezdhetem egy hajvégápolóval. Kézkrém mindig jól jön. Az alverde korrektor púderről pedig hallottam már jókat, rosszakat is. Legalább most magam is megtapasztalhatom. : )
Ami legkevésbé tetszik az a Balea ajakápoló, kicsi és sűrű. Az illata pedig kellemetlen, nem igazán vagyok oda a kókuszos dolgokért.

Következő csomag is hamarosan kapható.
Később írok a termékekről, ha már sikerült kipróbálnom őket. : ) Nektek tetszik a mostani doboz?! : )











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése