2015. szeptember 2., szerda

Utazz velem - Krétán jártam


Kilenc napra elmentem a szüleimmel Krétára és nagyon, de nagyon jó volt.
Minden nap be mentem a vízbe úszni :)
Sajnos voltak olyan napok is, amikor rossz idő volt, de ki lehetett bírni.
Nagyon sok ajándékot vettem.
Találtam itt karkötő gumikat így készítettem karkötőket. Nagyon olcsó volt. Rögtön rá csaptam, hogy kel nekem. Mindig, amikor ki ültem napozni, akkor mindig meg néztek, hogy mit csinálok. Egyik nap az történt, hogy egy kislány a kis testvérével együtt, oda jöttek hozzám és azt mondták nekem angolul, hogy szeretnének egy karkötőt. Ami az én kezemen volt, azt oda adtam a kislánynak és a kisfiúnak készítettem egyet. Nagyon örültek neki. Nagyon boldog voltam, hogy másoknak is tetszik a munkám.
Amikor elmentem kávézni, akkor egy 35 éves kiszolgáló fiú szeretett volna egy karkötőt és megkért, hogy neki is készítsek egyet. Így neki is készítettem egyet. Ő is nagyon, de nagyon örült.

Teltek és teltek a napok, amikor a nevelő apukám azt mondta, hogy menjek vele motorozni. El mentem és nagyon, de nagyon jó volt. Egyszerűen fantasztikus érzés. Egy olyan adrenalin löketet kaptam a motorozástól, hogy nagyon elkezdtem pörögni. A motozás előtt nagyon fájt a hasam, mert nagyon, de nagyon izgultam, de ahogy felültem egyre jobban élveztem. A motorozás közben nagyon sok képet készítettem. :D

A testvéreim sajnos betegek lettek, így nagyon nehéz volt velük. Sajnos.
A fél testvéreim is itt voltak. Peti és Anett. Nagyon jókat beszélgetünk este felé.
Minden nap úgy ettünk, hogy svéd asztal volt és azt választottál, amit akartál. Minden nagyon, de nagyon finomat ettünk.

Ahogy eltelt a kilenc nap jött értünk egy busz és elvitt minket a repülőhöz. A repülés haza felé nagyon rossz volt. Főleg úgy, hogy pont akkor nagyon nagy vihar volt. A felhők korom feketék voltak. Őszintén egy kicsit féltem. Amikor már leszálltunk és beültünk a Taxiba, akkor szakadt eső. Aztán egy olyan két órás autózás után végre haza tértünk. Alig vártam, hogy végre a saját ágyamban lehessek. Mindenki nagyon, de nagyon fáradt volt. Örültem, hogy másnap kelet menni dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése