2015. szeptember 10., csütörtök

A felnőtté válás részei

Amióta az eszemet tudom egyfolytában veszekedek a szüleimmel.
Egyfolytában azt halom, hogy ez nem jó, az nem jó, ne így csináld, ne úgy csináld. Elég!!!
Egyik nap arra jöttem rá, hogy azért ilyenek a szüleim, mert semmiben sem tudunk megegyezni. Semmibe veszem őket. Még is milyen viselkedés ez már?
Képtalálat a következőre: „szülő és gyerek”

Ha a szüleidnek megszeretnél felelni, akkor ezeket kell csinálnod:
- Oda figyelni a saját dolgaidra
- Segíts a főzésben
- Mond el a véleményedet (óvatosan)
- Takarítsd ki a szobádat
- Ne beszélj vissza
- Ha felidegesítenek, akkor ne pofáz vissza
- Ne mutassál be a szüleidnek
- Vidd le a szemetet
- Lepd meg apróságokkal
- Ne hazudj
- Ne lopd meg
- Bármire, amire megkérnek a szüleid mindig szó nélkül csináld meg


Képtalálat a következőre: „szülő és gyerek” 

Ha pl., megszeretnéd lepni a szüleidet, akkor takarítsd ki az egész lakást. Ne engedd, hogy a lustaság átvegye az uralmat rajtad. Te mondod meg, hogy mit szeretnél, csak mindig beszéld meg a szüleiddel. Egyeztess vele, így soha nem fogtok veszekedni.
Ne hagyd, hogy egy pici apróság elvegye az eszedet, mert az csak rabolja az időt. Ilyen például az AskFm, Facebook, iPad- en játszani, telefonálgatás, barátokkal csevegni, tévézni és a nem semmitevés. Jó tudom, hogy ezek mind csábítanak, de itt az idő felnőni. Aki tényleg meg akar változni, akkor itt az idő, hogy eldobja az összes kacatját és tényleg úgy viselkedjen, ahogy a többi korosztálya.
Hallgassál a szüleidre és mindenben segíts, amiben csak tudsz, ha segítesz nekik, akkor ők is nagyon sok mindenben fognak segíteni az egész életedben.

Jó, jó tudom én egy tini vagyok, na-jó felnőtt, de úgy érzem, hogy ki kell törnöm a megszokottból és  most már végre meg kel változom Nekem már sikerült megváltoznom és örülnék, ha velem tartanátok.

Ha azt szeretnéd, hogy a szüleid egyenrangúként kezeljenek, mármint felnőttnek, akkor viselkedj. Jó tudom, hogy ezt a kutyáknak szokták mondani, de akkor is. Nagyon sokan egyáltalán nem tudják, hogy hogyan viselkedni. Sajnos.

Szerintem én mindent elmondtam ami így ide tartozik, ha egy kicsit megragadott, amiket le írtam, akkor máskor is gyere fel az oldalamra és olvasgass. Nagyon sok érdekességet tartok nektek. További jó olvasást kívánok :) <3



Képtalálat a következőre: „szülő és gyerek”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése