2015. július 16., csütörtök

Szabyest interjú

Hány órába telik leforgatnod a videó klipjeidet? Csak Simán Pizza :D

hát ez azért sok mindentől függ, a Másképp lesszet reggel 9-től este nyolcig vettük, majd rá pár napra elmentem egy stúdióba felvenni a saját jeleneteimet.
Aztán sok-sok vágás és utómunka és kész :D

Vannak álmaid amit nemsokára teljesítesz ? :33Soul To Soul

hát, nem sokára média designer leszek :D
anno ezt nagyon szerettem volna :D
meglátjuk van-e értelme, hogy ilyen okos diplomás fiú leszek xD


Hány nap van meg az új zenedig?!  Zsolti Farkas
Kb. 5 nap
Holnap jön az előzetes! :)
kiderül kik a főszereplők ;)

Mikor van a szülinapot? :)) ♥  ♥Edinaa♥
November 26

Van még elképzelésed hogy hogyan tovább??  Ivett *.*
Van. Mindig csak feljebb és feljebb 
Akkor most nem lesz semmifèle előzetes az új klipből?:0 :|  Kovács Kiara
De lesz, már készül, csak folyamatos változás volt :)) ez egy ilyen mindent lelövő cuccos lesz

Szia mikorra várható új dal vagy esetleg klip ? :)  ★☆ⓜⓐⓡⓘⓐⓝⓝⓐ☆★
július 19 vasárnap

Mi a kedvenc állatod a tigrisen kívül?  Dr.Hő
A kutyus a fő kedvenc. Varjú, galamb, tigris tehén, kecske és a  róka
Szaby mikor rakod ki az előzetest a dalból?❤  Daylight Fading❤
Lehet nem lesz. Túl sok a variálás. Jövőhét közepén vagy elején és akkor leleplezem a szereplőket is :D

Szia milyen érzés sztárnak lenni vagy is celebnek? Válaszod előre is köszönöm.  ▒D▒a▒n▒ó▒♕
Sosem a "sztárság" miatt csináltam a zenélést és nem magam helyeztem előtérbe hanem a zenemet:) az viszont jó érzés hogy sokan érdeklődnek a zeném felől :)

Szia Szabi.  Ma ahogyan végignéztem az askod pozitívan csalódtam. ( szeretem a zenéidet, de nem vagyok a rajongód ) Meglepődtem, amikor észleltem, hogy te nem az a megszokott sztár vagy aki pénzért énekel és leszar mindent. Tisztellek amiért a rajongóidat ennyire szereted. Sok sikert a továbbiakhoz!   Vanessze
Lenéznek mert nettről ismertek meg az emberek, ami egyébként mégis jobb mintha egy tehetségkutatóba mentem volna el, itt netten viszont az emberek döntik el, hogy akarnak e nézni vagy sem, eddig úgy tűnik, hogy akarnak és érdeklődnek, de most már szarok az emberek véleményére, nem fogja senki azt az érzést kelteni bennem, hogy szar vagyok :D ha szar lennék akkor nem állna velem szóba a szakma összes olyan embere, aki sikerre vitt ezer meg ezer produkciót :D
szóval lehet mondani, hogy szar a hangom, de mégis ott vagyok ahol :(( és én előadó vagyok nem énekes :D ezt mindig is kijelentettem, na meg azt is h nem tudok énekelni xD
lájk akinek tetszik szaby új profilképe :$képet!!! :3333







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése